+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor vagyunk nyitva?

  • Július 1-től Hétfő-Kedd-Csütörtök 14-17 óra között

  • Ha ettől eltérünk, azt minden esetben jelezzük a főoldalon és a közösségi oldalakon is.

 

Vidéki vagyok, hogyan tudom eljuttatni a készüléket?

  • Küldje el nekünk Futárszolgálattal az alábbi címre: EC Elektro Bt. (ECSzerviz) 1085 Budapest, Rigó u. 14.

  • Kérjük jelezze a futárszolgálatnál, hogy a fenti munkanapokon 14-17 óra között szállítsák ki

  • Az alábbi adatokat kérjük mellékelni: telefonszám, e-mail cím, hibajelenség

  • Székhelyünkön hibás eszközöket nem tudunk átvenni. Munkalapokkal, ajánlatokkal kapcsolatos információkat nem tudunk nyújtani

 

Hogyan fizethetek?

  • Jelenleg üzletünkben csak készpénzzel lehet fizetni

  • Ha banki előreutalással, paypallel vagy utánvéttel szeretne fizetni, jelezze felénk. Amikor átvehetővé válik az eszköz kiállítunk egy számlát és elküldjük e-mailben. Ha megérkezett az utalás jelezzük és utána átvehető az eszköz.

 

Nem tudok elmenni a készülékért, hogyan juthatok hozzá?

  • Mindeképpen várja meg, hogy a gép átvehetőségéről e-mailt küldjünk Önnek.

  • Az általunk kiállított munkalappal más is átveheti a készüléket.

  • A munkalapon megadott telefonszámról történő hívással lehet módosítani az átvevő szermélyét (név, személyazonosító okmány száma).

  • A munkalapon megadott telefonszámról történő hívás alapján futárszolgállatal elküldjük a telefonon megadott címre.

  • Futárszolgálattal elküldjük a munkalapon megadott címre.

 

Mennyibe fog kerülni a javítás?

  • A hozzánk beérkező készülékeket ingyenesen bevizsgáljuk és csak ezt követően adunk pontos ajánlatot a javításra (be nem kapcsoló eszközök esetében, csak az elsődleges hiba elhárítására adunk ajánlatot, a többi, előre nem jelzett vagy előre nem detektálható hibára nem).

  • A telefonos érdeklődésre kiadott ajánlatok minden esetben tájékoztató jellegűek. Sem a bevizsgálás alatt, sem azt követően ezzel kapcsolatban kötelezettségünk nincs.

 

Leesett, összetört készülékek javításával kapcsolatos felelősségvállalás.

  • A leesett, összetört, de még működőképes készülékek javítása (szétszedése, összerakása) közben jelentkező egyéb hibákért szervizünk nem vállal anyagi felelősséget, mivel ezek az elsődleges sérüléssel összefüggő, szétszerelés előtt még nem jelentkező hibák. Ezen hibák javítására külön ajánlatot adunk, melynek visszautasítása nem mentesíti a Megrendelőt az elfogadott elsődleges hiba javítási díjának kifizetésétől.

  • Fentiek ugyancsak igazak az átvett, be nem kapcsoló készülékek (elsődlegesen kiemelve a telefonokat) esetében is.

 

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign