+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
    • Acer
    • Advent
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • Clevo
    • Dell
    • Fujitsu
    • Gateway
    • Gigabyte
    • HP
    • HP Compaq
    • IBM
    • Lenovo
    • LG
    • Medion
    • MSI
    • NEC
    • Packard Bell
    • Panasonic
    • Samsung
    • Sony
    • Toshiba
Kezdőoldal / Burkolati elem (kasztni) javítás / Toshiba / Satellite Pro P300-14P / túl laza, lötyögő zsanér

Toshiba Satellite Pro P300-14P laza zsanér, lötyögő zsanér, zsanér csere, kasztni javítás, burkolat csere

Ha Toshiba Satellite Pro P300-14P fedlapjának nyitásakor nagy a holtjáték, a fedlap instabil, állásának megfelelően előre vagy hátra dől. Elsődlegesen azt kell megvizsgálni, hogy valóban a zsanér lazulása okozza-e a problémát vagy pedig elég a zsanértartó csavarok meghúzása. Rosszabb esetben a kitört csavarfészkeket kell javítani. Bizonyos esetekben a zsanérok utána húzásával meg lehet szüntetni a lötyögést, de jellemzően cserélni kell a hibás alkatrészt. Bontott gépekből kiszerelt zsanérokból elég nagy raktárkészletünk van, ezért viszonylag ritkán kell várni, hogy rendelésre beérkezzen a megfelelő alkatrész.

- - -
A javításokra és a beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia időtartama javítás esetén az elvégzett munka jellegétől/értékétől függ. Alkatrészek, kiegészítők esetén pedig nem lehet kevesebb a jogszabályban meghatározott minimális időtartamnál. Szoftvertelepítésre és egyéb szoftveres munkákra nem vállalunk garanciát, mivel a felhasználói szokások függvényében ezen munkák eredményei, kihatásai elég hamar megváltozhatnak.

- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.

laza zsanér javítása

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign