Acer Aspire 9402WSMI laptop töltő aljzat, csatlakozó, adapter szerviz, javítás
Ha javításra szorul a(z) Acer Aspire 9402WSMI áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Acer Aspire 9402WSMI készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a(z) Acer Aspire 9402WSMI töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.