Acer TravelMate 291LMI DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Acer TravelMate 291LMI készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Acer TravelMate 291LMI notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
A csatlakozó javítás során a(z) Acer TravelMate 291LMI készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.