Acer TravelMate 4222WLMI notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha nem tölt a(z) Acer TravelMate 4222WLMI készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Acer TravelMate 4222WLMI készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Aljzat csere esetén a(z) Acer TravelMate 4222WLMI notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.