Dell Inspiron 1560 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha javításra szorul a(z) Dell Inspiron 1560 áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- az adapter kábele csak nehezen illeszthető be a készülék töltőaljzatába;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Dell Inspiron 1560 notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a(z) Dell Inspiron 1560 töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.