Dell Inspiron 1749 gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Ha probléma van a(z) Dell Inspiron 1749 töltőjének csatlakozójával, akkor a következőket tapasztalja:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) Dell Inspiron 1749 notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Speciális esetekben elkerülhetetlen az alkatrész rendelés, amit megbízható partnereinken keresztül kedvező áron és rövid határidővel bonyolítunk le.
Aljzat csere esetén a(z) Dell Inspiron 1749 notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Hibás notebookját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerünkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Utánvételi fizetési lehetőség van.
Kérjük lehetőség szerint ne válasszon postai szállítást, mivel a Magyar Posta munkatársai az átvett készüléket nem szállítják ki hozzánk, nem jelzik annak érkezését sem, hanem néhány napos központi raktárban történő tárolás után visszaszállítják a feladónak. Az ezzel kapcsolatos esetleges utánjárásra nincs kapacitásunk. Megértésüket köszönjük.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.