+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
    • Acer
    • Advent
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • Clevo
    • Dell
    • Fujitsu
    • Gateway
    • Gigabyte
    • HP
    • HP Compaq
    • IBM
    • Lenovo
    • LG
    • Medion
    • MSI
    • NEC
    • Packard Bell
    • Panasonic
    • Samsung
    • Sony
    • Toshiba
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Laptop, notebook javítás, szerviz / Dell / Latitude XFR D630 (Touch SCREEN VER.) / laptop billentyűzet hiba, javítás, alkatrész, szerviz

Dell Latitude XFR D630 (Touch SCREEN VER.) laptop billentyűzet hiba, klaviatúra javítás, alkatrész, szerviz

Általában az alábbi jelenségek jellemzőek Dell Latitude XFR D630 (Touch SCREEN VER.) esetén:

  • gombok nem működnek;
  • gombok hiányoznak;
  • gombok beragadnak;
  • lenyomásra többször is kiírja ugyanazt a karaktert;
  • egyáltalán nem működik.

Hiányzó billentyűk pótlása a raktárkészleten lévő bontott billentyűzetekből lehetséges. Ha folyadék okozta a hibajelenséget, célszerű a billentyűzetet cserélni, mivel ez jelent biztos, tartós megoldást. Dell Latitude XFR D630 (Touch SCREEN VER.) laptophoz többnyire be tudunk szerezni magyar nyelvű billentyűzetet. Ha ez nem lehetséges, jó megoldás lehet az azonos kiosztású brit-angol billentyűzet átmatricázott változata is. A billentyűzet cseréje - előzetes egyeztetést követően - akár meg is várható. Kivétel ez alól a palmrestbe, különböző módszerekkel beépített, billentyűzet, palmrest nélküli, cseréje.

- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.

- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

billentyűzet javítás

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign