Gateway NS10 kijelző szalagkábel hiba
Hibajelenség Gateway NS10 esetén:
- nincs kép;
- vibrál, villog a kép;
- az eszköz fedlapjának a mozgatásával változik a kép.
Gateway NS10 típusnál pl. a fedlap mozgatása miatt a szalagkábel kisebb-nagyobb sérülése következhet be. Ezt a hibát csak cserével lehet többnyire orvosoloni, de az esetek egy részében sikerrel kísérelhetjük meg a javítást is. Pótoljuk, kicseréljük a sérült részeket és figyelünk a helyes összeszerelésre.
- - -
Hibás notebookját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerünkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Utánvételi fizetési lehetőség van.
Kérjük lehetőség szerint ne válasszon postai szállítást, mivel a Magyar Posta munkatársai az átvett készüléket nem szállítják ki hozzánk, nem jelzik annak érkezését sem, hanem néhány napos központi raktárban történő tárolás után visszaszállítják a feladónak. Az ezzel kapcsolatos esetleges utánjárásra nincs kapacitásunk. Megértésüket köszönjük.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.