Gateway P-6317 WiFi, wireless, vezetéknélküli hálózati hiba, javítás, alkatrész, szerviz
Általában az alábbi hibajelenségek tapasztalhatók Gateway P-6317 vezeték nélküli hálózatot vezérlő kártya hibája esetén:
- egyáltalán nem érzékeli a közelben lévő hálózatokat sem;
- érzékeli a hálózatokat, de nem csatlakozik fel (ennek szoftveres oka is lehet, amelyet érdemes a javítás megkezdése előtt kivizsgálni);
- csatlakozik, de bizonytalan a működése, (lassú, szakadozott);
- csak a wifi hálózat (hotspot) közvetlen közelében csatlakozik, a távolabbi hálózatokat nem is érzékeli.
Gateway P-6317 javítása, az esetek egy részében megoldható szoftveres beavatkozással is. Előfordul, hogy a nem megfelelő vagy nem megfelelően feltelepített driver okozza a problémát. Ha ez nem oldja meg a hibát, akkor a wifi kártya cseréje a megoldás. A csere előtt meg kell vizsgálni, hogy a a kártyára az antennák rá vannak-e csatlakoztatva ill. a kábelek nem sérültek, szakadtak-e. (Ezt a sérülést okozhatja a fedlapba felvezetett kábelek szakadása, amelynek jellemzően a fedlap fel/le hajtogatása lehet az oka.
Ha mégsem kártyahiba, akkor a periféria vezérlő CHIPSET (déli híd) lehet a hibás. Ennek a javítását, cseréjét (BGA javítás, csere) is el tudjuk végezni. Ez a javítás viszonylag időigényes, annak ellenére, hogy csere esetére elég nagy raktárkészletünk van az ilyen chipsetekből. Javítás esetén egy hónap csere esetén hat hónap garanciát adunk az elvégzett munkára. A BGA újraforrasztás vagy chipset csere során, a javítás jellegéből adódóan, a Gateway P-6317 belső tisztítását és újrapasztázását is elvégezzük. Tehát a ilyen javításhoz kiajánlott ár ezt is tartalmazza.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.