Gateway T-63 laptop LCD kijelző hiba
Gateway T-63 kijelző hiba esetén az alábbiak a jellemző jelenségek:
- törés, repedés, a törésvonalak mentén egyre növekvő fekete mintázattal;
- csíkok, kockák és egyéb alakzatok jellenek meg a kijelzőn;
- beázás következtében nincs kép (az LCD felületén ázási nyomok láthatók).
Gateway T-63 esetén legegyértelműbb jelenség a törés. Csak a legritkább esetben javítható. Szinte mindig csak a kijelző csere a megoldás.
Ha azonban csak elsötétült, vagy csíkok, minták jelentek meg rajta esetlegesen javítható.
Az esetek túlnyomó részében a notebook típusa alapján meg lehet találni a megfelelő kijelzőt. Egyéb esetekben célszerű behozni a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és a panelszám alapján kell megállapítani a pontos típust. Nagy sok populáris modellhez van használt és új kijelzőnk raktáron, de szinte minden típushoz tudunk kijelzőt biztosítani nagyon rövid határidővel.
- - -
A javításokra és a beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia időtartama javítás esetén az elvégzett munka jellegétől/értékétől függ. Alkatrészek, kiegészítők esetén pedig nem lehet kevesebb a jogszabályban meghatározott minimális időtartamnál. Szoftvertelepítésre és egyéb szoftveres munkákra nem vállalunk garanciát, mivel a felhasználói szokások függvényében ezen munkák eredményei, kihatásai elég hamar megváltozhatnak.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.