Gateway MX1000 notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha javításra szorul a(z) Gateway MX1000 áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) Gateway MX1000 notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, Gateway MX1000 notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
A javításokra és a beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia időtartama javítás esetén az elvégzett munka jellegétől/értékétől függ. Alkatrészek, kiegészítők esetén pedig nem lehet kevesebb a jogszabályban meghatározott minimális időtartamnál. Szoftvertelepítésre és egyéb szoftveres munkákra nem vállalunk garanciát, mivel a felhasználói szokások függvényében ezen munkák eredményei, kihatásai elég hamar megváltozhatnak.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.