HP 15-R061ER notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha nem tölt a(z) HP 15-R061ER készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) HP 15-R061ER notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
A csatlakozó javítás során a(z) HP 15-R061ER készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.