HP ENVY 17-1006TX notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha javításra szorul a(z) HP ENVY 17-1006TX áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- a Windows azt mutatja, hogy a rendszer továbbra is akkumulátorról üzemel;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- a Windows azt jelzi, hogy akkumulátorról megy a notebook, pedig az adapter be van dugva;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
HP ENVY 17-1006TX laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP ENVY 17-1006TX notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.