HP ENVY 17-N114NA töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
HP ENVY 17-N114NA töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) HP ENVY 17-N114NA készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP ENVY 17-N114NA notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.