HP G60-531NR DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Hibás a(z) HP G60-531NR tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) HP G60-531NR notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ha a(z) HP G60-531NR töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.