HP Pavilion 10-J024TU laptop töltő aljzat, csatlakozó, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion 10-J024TU készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a Windows azt mutatja, hogy a rendszer továbbra is akkumulátorról üzemel;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) HP Pavilion 10-J024TU notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) HP Pavilion 10-J024TU készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.