HP Pavilion 11-U000NG gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion 11-U000NG készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
HP Pavilion 11-U000NG gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP Pavilion 11-U000NG notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.