HP Pavilion 15-B105SP SleekBook laptop töltő aljzat, csatlakozó, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion 15-B105SP SleekBook készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) HP Pavilion 15-B105SP SleekBook készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
A csatlakozó javítás során a(z) HP Pavilion 15-B105SP SleekBook készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.