HP Pavilion 17-G140NR töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
Ha probléma van a(z) HP Pavilion 17-G140NR töltőjének csatlakozójával, akkor a következőket tapasztalja:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) HP Pavilion 17-G140NR készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Aljzat csere esetén a(z) HP Pavilion 17-G140NR notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.