HP Pavilion DV6-2108EF töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion DV6-2108EF készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
HP Pavilion DV6-2108EF laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
A csatlakozó javítás során a(z) HP Pavilion DV6-2108EF készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.