HP Pavilion DV7-3109TX notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha javításra szorul a(z) HP Pavilion DV7-3109TX áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
HP Pavilion DV7-3109TX gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP Pavilion DV7-3109TX notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.