HP Pavilion G6-1053SS notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion G6-1053SS készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
HP Pavilion G6-1053SS laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP Pavilion G6-1053SS notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.