HP 15-AY100NS DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha javításra szorul a(z) HP 15-AY100NS áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) HP 15-AY100NS notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) HP 15-AY100NS készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.