HP Pavilion G6-1335SD notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha nem tölt a(z) HP Pavilion G6-1335SD készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a Windows azt mutatja, hogy a rendszer továbbra is akkumulátorról üzemel;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) HP Pavilion G6-1335SD készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Speciális esetekben elkerülhetetlen az alkatrész rendelés, amit megbízható partnereinken keresztül kedvező áron és rövid határidővel bonyolítunk le.
A csatlakozó javítás során a(z) HP Pavilion G6-1335SD készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.