HP Pavilion X360 11-K126TU gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Ha javításra szorul a(z) HP Pavilion X360 11-K126TU áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- a Windows azt jelzi, hogy akkumulátorról megy a notebook, pedig az adapter be van dugva;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
HP Pavilion X360 11-K126TU gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) HP Pavilion X360 11-K126TU készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.