HP Pavilion XT555 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
HP Pavilion XT555 töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) HP Pavilion XT555 notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Aljzat csere esetén a(z) HP Pavilion XT555 notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.