HP Spectre X2 12-A004NA DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) HP Spectre X2 12-A004NA készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- a Windows azt jelzi, hogy akkumulátorról megy a notebook, pedig az adapter be van dugva;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
HP Spectre X2 12-A004NA gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP Spectre X2 12-A004NA notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.