HP 15-G003NC DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) HP 15-G003NC készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
HP 15-G003NC laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, HP 15-G003NC notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Hibás notebookját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerünkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Utánvételi fizetési lehetőség van.
Kérjük lehetőség szerint ne válasszon postai szállítást, mivel a Magyar Posta munkatársai az átvett készüléket nem szállítják ki hozzánk, nem jelzik annak érkezését sem, hanem néhány napos központi raktárban történő tárolás után visszaszállítják a feladónak. Az ezzel kapcsolatos esetleges utánjárásra nincs kapacitásunk. Megértésüket köszönjük.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.