HP Compaq Presario V6405AU töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
HP Compaq Presario V6405AU töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) HP Compaq Presario V6405AU notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) HP Compaq Presario V6405AU készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.