Packard Bell EasyNote ALP-HORUS G notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Hibás a(z) Packard Bell EasyNote ALP-HORUS G tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Packard Bell EasyNote ALP-HORUS G laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, Packard Bell EasyNote ALP-HORUS G notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.