Sony Vaio VPC-EH16EA/W DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Sony Vaio VPC-EH16EA/W készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- az adapter kábele csak nehezen illeszthető be a készülék töltőaljzatába;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Sony Vaio VPC-EH16EA/W készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha hiányzik a kérdéses komponens, akkor bejáratott forrásainkon keresztül behozatjuk rövid idő alatt.
Ha a(z) Sony Vaio VPC-EH16EA/W töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.