Sony Vaio VPC-EH39FJ laptop töltő aljzat, csatlakozó, adapter szerviz, javítás
Hibás a(z) Sony Vaio VPC-EH39FJ tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Sony Vaio VPC-EH39FJ készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Speciális esetekben elkerülhetetlen az alkatrész rendelés, amit megbízható partnereinken keresztül kedvező áron és rövid határidővel bonyolítunk le.
Ha a(z) Sony Vaio VPC-EH39FJ töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.