Sony Vaio SVE1511C5E töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) Sony Vaio SVE1511C5E készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Sony Vaio SVE1511C5E notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Aljzat csere esetén a(z) Sony Vaio SVE1511C5E notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.