Sony Vaio SVP1121C5ER DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Sony Vaio SVP1121C5ER készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Sony Vaio SVP1121C5ER laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Sony Vaio SVP1121C5ER készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.