Sony Vaio VGN-AR670N1 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha probléma van a(z) Sony Vaio VGN-AR670N1 töltőjének csatlakozójával, akkor a következőket tapasztalja:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
Sony Vaio VGN-AR670N1 gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Sony Vaio VGN-AR670N1 készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.