Sony Vaio VGN-NW275F/P gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Hibás a(z) Sony Vaio VGN-NW275F/P tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Sony Vaio VGN-NW275F/P készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Sony Vaio VGN-NW275F/P készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.