Toshiba Satellite Pro L770-12Q DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Toshiba Satellite Pro L770-12Q töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- a Windows azt jelzi, hogy akkumulátorról megy a notebook, pedig az adapter be van dugva;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Toshiba Satellite Pro L770-12Q gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Aljzat csere esetén a(z) Toshiba Satellite Pro L770-12Q notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.