Toshiba Satellite Pro M30-911 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Hibás a(z) Toshiba Satellite Pro M30-911 tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Toshiba Satellite Pro M30-911 notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Aljzat csere esetén a(z) Toshiba Satellite Pro M30-911 notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.