Toshiba Satellite Pro S300-10F notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Hibás a(z) Toshiba Satellite Pro S300-10F tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Satellite Pro S300-10F készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, Toshiba Satellite Pro S300-10F notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
A javításokra és a beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia időtartama javítás esetén az elvégzett munka jellegétől/értékétől függ. Alkatrészek, kiegészítők esetén pedig nem lehet kevesebb a jogszabályban meghatározott minimális időtartamnál. Szoftvertelepítésre és egyéb szoftveres munkákra nem vállalunk garanciát, mivel a felhasználói szokások függvényében ezen munkák eredményei, kihatásai elég hamar megváltozhatnak.
- - -
Szervizünk kizárólag javítással foglalkozik. Közvetlen vásárlásra nincs lehetőség. Ha vásárolni szeretne, akkor notebook, laptop alkatrészek és kiegészítők kedvező áron megvásárolhatók vagy rendelhetők Alkatrész webáruházunkban.
A megvásárolt és előre kifizetett alkatrészek személyes átvételére, előzetes egyeztetés esetén, szervizünkben is van lehetőség.