Toshiba Satellite Pro S300L-11U laptop töltő aljzat, csatlakozó, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) Toshiba Satellite Pro S300L-11U készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a Windows azt mutatja, hogy a rendszer továbbra is akkumulátorról üzemel;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Toshiba Satellite Pro S300L-11U laptopok tápcsatlakozójának cseréje, javítása minden esetben eredeti alkatrészek beépítésével történik. Használt alkatrész raktárunk jelenti az elsődleges forrást az említett javítások hatékony kivitelezéséhez. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Toshiba Satellite Pro S300L-11U készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.