Toshiba Satellite Pro U500-18M gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Ha nem tölt a(z) Toshiba Satellite Pro U500-18M készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
Gyakran javításra szorul a készülék pl. ha csatlakoztatott töltővel együtt esik le, ha a töltő sérült, gyenge minőségű. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Az olcsó, utángyártott töltők használatát lehetőleg kerülni kell, általában megbízhatatlan működés és rövidebb élettartam jellemzi őket. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Toshiba Satellite Pro U500-18M notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Aljzat csere esetén a(z) Toshiba Satellite Pro U500-18M notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Hibás notebookját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerünkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Utánvételi fizetési lehetőség van.
Kérjük lehetőség szerint ne válasszon postai szállítást, mivel a Magyar Posta munkatársai az átvett készüléket nem szállítják ki hozzánk, nem jelzik annak érkezését sem, hanem néhány napos központi raktárban történő tárolás után visszaszállítják a feladónak. Az ezzel kapcsolatos esetleges utánjárásra nincs kapacitásunk. Megértésüket köszönjük.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.