Toshiba Satellite Pro U505-S2935 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Toshiba Satellite Pro U505-S2935 töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Toshiba Satellite Pro U505-S2935 notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
A csatlakozó javítás során a(z) Toshiba Satellite Pro U505-S2935 készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.