Toshiba Satellite S75-A7270 notebook jack aljzat, töltő adapter, kábel javítás, szerviz
Ha nem tölt a(z) Toshiba Satellite S75-A7270 készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- az adapter kábele csak nehezen illeszthető be a készülék töltőaljzatába;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- a töltőadapter leesett, megsérült, nem biztosít töltőáramot.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Toshiba Satellite S75-A7270 gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, Toshiba Satellite S75-A7270 notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.