Toshiba Satellite T230-01W gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Toshiba Satellite T230-01W töltőcsatlakozó hibája esetén az alábbi jelenségeket észlelhetjük:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- a gép az adott töltővel nem működik, adapter hiba.
A hibát okozhatja a notebook leesése, különösen ha éppen töltés alatt van és az adapter csatlakozójára esik, ill. az utángyártott vagy a nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező adapter. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Tapasztalataink szerint csak az eredeti, gyári adapter használata eredményez hosszútávú, megbízható működést. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Satellite T230-01W készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Toshiba Satellite T230-01W készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.