Toshiba Satellite L55-C DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha javításra szorul a(z) Toshiba Satellite L55-C áram csatlakozója, akkor ezek fordulnak elő leggyakrabban:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- az adapter kábele csak nehezen illeszthető be a készülék töltőaljzatába;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- töltő használata ellenére a rendszer lemerült akkumulátort jelez;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Satellite L55-C készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ez a javítás, amennyiben nem az adapter hibás, Toshiba Satellite L55-C notebook teljes szétszerelését jelenti, ezért szükség esetén, érdemes összekapcsolni egy teljes belső takarítással, újrapasztázással, melyre ebben az esetben 50 százalék kedvezményt adunk.
- - -
A javításokra és a beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia időtartama javítás esetén az elvégzett munka jellegétől/értékétől függ. Alkatrészek, kiegészítők esetén pedig nem lehet kevesebb a jogszabályban meghatározott minimális időtartamnál. Szoftvertelepítésre és egyéb szoftveres munkákra nem vállalunk garanciát, mivel a felhasználói szokások függvényében ezen munkák eredményei, kihatásai elég hamar megváltozhatnak.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.