Toshiba Satellite L845 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Toshiba Satellite L845 készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- az adapter kábele csak nehezen illeszthető be a készülék töltőaljzatába;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- a Windows azt jelzi, hogy akkumulátorról megy a notebook, pedig az adapter be van dugva;
- a hálózati kábel sérülése miatt az adapter nem kap áramot;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. Elsődlegesen ki kell szűrni, hogy melyik komponens okozza a hibát, a csatlakozó, az aljzat, valamelyik kábel vagy az adapter. Ha cserélni kell az adaptert, akkor mindig az eredetivel azonost válasszon, ne vegyen utángyártottat vagy bizonytalan eredetűt. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Ha erre nincs lehetőség hozzák be a gépet egy ingyenes bevizsgálásra és szervizes kollégáink detekálják a hibát. A töltők kijavítását vagy cseréjét gyorsan el tudjuk végezni, raktárunkban számos népszerű márka adapterei megtalálhatók.
A hiba javítását (DC jack csatlakozó csere, csatlakozó megerősítés, javítás, töltőkábel vagy töltővég javítás, csere) Toshiba Satellite L845 notebookon jó minőségben, rövid határidővel el tudjuk végezni. Mivel szervizünk már sok éve működik, számtalan használt alaplap áll rendelkezésre, amelyek biztosítják a javítások alkatrész hátterét. Speciális esetekben elkerülhetetlen az alkatrész rendelés, amit megbízható partnereinken keresztül kedvező áron és rövid határidővel bonyolítunk le.
A csatlakozó javítás során a(z) Toshiba Satellite L845 készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
A szervizünkbe leadott, nem bekapcsoló vagy működésképtelen notebook, laptop bevizsgálásakor csak az un. elsődleges hiba javítására adunk ajánlatot. Ha a javítást követően újabb, a készülék működőképessége nélkül nem detektálható hiba jelentkezik, arra újabb ajánlatot adunk ki. Az ajánlat visszautasítása nem mentesíti a Megrendelőt az eredetileg elfogadott javítás díjának kiegyenlítésétől.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.