Toshiba Tecra A8-S8414 DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Hibás a(z) Toshiba Tecra A8-S8414 tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a töltőkábel megmozdítása esetén az adapter nem tölt tovább;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- a meghibásodás az adapter belső szerkezetében, áramköreiben van.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Szervizünkben díjmentesen bevizsgáljuk laptopját, megállapítjuk a hibát és ajánlatot adunk a javításra. Hibás adapter esetében tapasztalt kollégáink gyorsan elhárítják a hibát vagy ha cserére van szükség, többféle típusból álló raktárkészlet áll rendelkezésre.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Tecra A8-S8414 készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
Ha a(z) Toshiba Tecra A8-S8414 töltő csatlakozó aljzatot ki kell forrasztani, akkor teljesen szétszedjük a gépet, ilyenkor érdemes egy teljes takarítást is beiktatni, ennek a munkadíja 50% kedvezménnyel kerül elszámolásra.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.