Toshiba Tecra M10-14Y DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Toshiba Tecra M10-14Y készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- az adapter csatlakozója nem megfelelő a készülék számára;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- sérülés tapasztalható a töltőcsatlakozó kábelén vagy a kábelvégen;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Az adapter javítását vagy cseréjét rövid idő alatt kivitelezzük, széles típusválasztékkal rendelkezünk.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Tecra M10-14Y készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha mégis alkatrészt kell rendelni, akkor azt beszállítóinkon keresztül be tudjuk szerezni és a javítást el tudjuk végezni.
A csatlakozó javítás során a(z) Toshiba Tecra M10-14Y készüléket teljesen szét kell szedni, ezért ilyenkor szoktunk javasolni egy teljes belső takarítást is, ez utóbbi munkadíjának a felét eleengedjük.
- - -
A szervizünkbe leadott, nem bekapcsoló vagy működésképtelen notebook, laptop bevizsgálásakor csak az un. elsődleges hiba javítására adunk ajánlatot. Ha a javítást követően újabb, a készülék működőképessége nélkül nem detektálható hiba jelentkezik, arra újabb ajánlatot adunk ki. Az ajánlat visszautasítása nem mentesíti a Megrendelőt az eredetileg elfogadott javítás díjának kiegyenlítésétől.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.