Toshiba Tecra R850-11N DC aljzat, töltő csatlakozó javítás, töltő adapter hiba, alkatrész, szerviz
Ha nem tölt a(z) Toshiba Tecra R850-11N készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a készülék nem jelzi folyamatosan a töltés állapotát;
- a töltőadapter kábelét nem lehet csatlakoztatni;
- ha a laptopot áthelyezi, akkor megszakad a töltés;
- a notebook akkumulátorának töltöttsége csökken csatlakoztatott töltőadapter esetén is;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
Általában ez történik ha a laptopot vagy a töltőt töltés közben ütés éri, pl. leesik vagy ha olcsó, rossz minőségű töltőt használunk. Mindenek előtt be kell határolni a hibát, esetlegesen egy tartalék adaterrel könnyebb megtalálni a rossz alkatrészt. Ne vásároljon ún. univerzális adaptert, ezek gyakran a nem megfelelő teljesítményük és paramétereik miatt akár a notebook vagy az akkumulátor tönkremenetelét is okozhatják. A gyári töltőre szánt többletköltség mindenképpen megtérül a használat során, mivel tapasztalataink szerint a nem megfelelő minőségű töltő sok, igen nehezen és/vagy költségesen javítható hiba forrása is lehet. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Ha az adapterrel van probléma, annak javítását vagy raktárról történő cseréjét rövid határidővel el tudjuk végezni.
Toshiba Tecra R850-11N gépe töltő csatlakozóját, aljzatát szakszerűen, raktáron lévő gyári alkatrészek felhasználásával javítjuk. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha rendelésre kerül a sor, akkor megbízható belföldi és külföldi beszállítóinktól kedvező áron szerezzük be a javításhoz szükséges alkatrészeket.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Toshiba Tecra R850-11N készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Székhelyünkön nem veszünk át - sem futárszolgálattal érkező, sem személyesen hozott - hibás készüléket és a megjavított eszköz átvételére sincs lehetőség. Az egyes készülékekről is csak a szerviz oldalon feltüntetett telefonszámokon tudunk információt nyújtani.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.